مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 10:412017-12-18فرهنگي

ستار اورکی موسیقی دوباره زندگی را می سازد/ آماده سازی برای فجر


فیلم سینمایی دوباره زندگی به کارگردانی رضا فهیمی و تهیه کنندگی حسین پورمحمدی برای نمایش در جشنواره ملی فیلم فجر آماده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، فیلم سینمایی دوباره زندگی اولین ساخته بلند سینمایی رضا فهیمی، در حالی به مرحله ساخت موسیقی رسید که پیش بینی می شود، نقش های متفاوت گلاب آدینه و شمس لنگرودی بازیگران این فیلم، در جشنواره فیلم فجر امسال با استقبال مخاطبان همراه شود.

مراحل نهایی ساخت موسیقی فیلم توسط ستار اورکی در حال انجام است و همچنین سیدعلیرضا علویان نیز مراحل پایانی طراحی و ترکیب صدای دوباره زندگی را پیگیری می کند.

رونمایی از فیلم سینمایی دوباره زندگی در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر خواهد بود.

رضا فهیمی پیش از این در عرصه ساخت فیلم کوتاه فعالیت داشته و فیلم کوتاه کودکان ابری آخرین ساخته کوتاه این کارگردان موفق به دریافت جوایز بسیاری از جشنواره های داخلی و بین المللی شده است و این فیلم سال 94 به عنوان نماینده فیلم کوتاه به اسکار معرفی شد.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: رضا فهیمی، تهیه کننده: حسین پورمحمدی، نویسندگان: مجید اسماعیلی پارسا، امیرمحمد عبدی، مدیر فیلمبرداری: پیمان عباس زاده، تدوین: حمیدرضا قربانی، صداگذار: سید علیرضا علویان، موسیقی: ستار اورکی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیر سلیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستار اورکی موسیقی دوباره زندگی را می سازد/ آماده سازی برای فجر

ستار اورکی موسیقی دوباره زندگی را می سازد/ آماده سازی برای فجر