مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 15:252017-12-18اقتصادي

تجربه جدید سفر با سفربان سیر ایرانیان


سفرکردن به ما کمک می کند تا با فاصله گرفتن از فضای روزمره زندگی بتوانیم انرژی خود را بازیابی کرده و برای ادامه راه انرژی و روحیه تازه به دست آوریم.

- داشتن یک سفر تفریحی پرهیجان خوب است؛ اما بهترین سفرها آنهایی هستند که روح را هم درگیر کند.

 سفرهایی که در آن تجربه های جدید کسب کرده کنید و پس از بازگشت از آنها تغییراتی کوچک یا بزرگ، در شیوه زندگی و نگرش شما اتفاق افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سفربان سیر ایرانیان"، این مجموعه یک آژانس هواپیمایی متشکل از نیروهای جوان و با انگیزه، با هدف ارایه خدمات مسافرتی و گردشگری با کیفیت و متفاوت فعالیت خود را آغاز کرده است .

ماموریت اصلی این شرکت اجرای تورهای مسافرتی به مقاصد ویژه و خاص دنیا و همچنین ارایه خدمات مسافرتی مانند اخذ ویزای کشورهای آسیایی و اروپایی، مشاوره در خصوص سفرهای کاری ویژه شرکت های تجاری و بازرگانی، برگزاری تورهای خاص برای مناسبت های مختلف است.

آنچه این شرکت را از سایر شرکت ها متمایز می کند، توجه ویژه به برگزاری هرچه بهتر و با کیفیت تر سفر و همراهی و حمایت از مسافران در طول سفر بوده و همچنین آنچه برای این شرکت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، توجه و بررسی ویژه به نظرات، انتقادات و پیشنهادات مسافران بعد از سفر و تلاش در برطرف کردن نقاط ضعف و تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه جدید سفر با سفربان سیر ایرانیان

تجربه جدید سفر با سفربان سیر ایرانیان