مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 16:512017-12-18سياسي

عیار بیمه فرهنگیان از طلا به مس/ بیمه طلایی رویای شیرین فرهنگیان


رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه عیار بیمه فرهنگیان از طلا به مس تبدیل شده است، گفت: ارزیابی های اخیر نشان می دهد، سهم این بیمه در درمان فرهنگیان به گونه ای کاهش یافته که دیگر اطلاق «بیمه طلایی» به آن درست نیست.

- رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه عیار بیمه فرهنگیان از طلا به مس تبدیل شده است، گفت: ارزیابی های اخیر نشان می دهد، سهم این بیمه در درمان فرهنگیان به گونه ای کاهش یافته که دیگر اطلاق بیمه طلایی به آن درست نیست.

حمیدرضا حاجی بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پیگیری طرح بیمه طلایی فرهنگیان اظهار کرد: بنده این طرح را با اعتقاد به لزوم ارتقای وضعیت معیشتی و پایگاه اجتماعی فرهنگیان دنبال کردم.

وی با بیان اینکه این بیمه با چالش های فراوانی که داشت و مرا تا استیضاح در بهارستان کشاند، گفت: رضایت فرهنگیان و احساس عزت آنها باعث می شد،هربار با گام های استوارتری در این زمینه قدم بردارم.

وزیر اسبق آموزش و پرورش ادامه داد: اعتقاد راسخ دارم، بیمه طلایی نیاز و گمشده فرهنگیان در سالهای خدمت آنها بوده و تاکید کرده ام که بیمه طلایی جان آموزش و پرورش است.

وی افزود: نهایت تلاش خود رابرای تکمیل خدمات بیمه طلایی تا آخرین روزهای وزارتم انجام دادم و خوشبختانه رضایت گسترده فرهنگیان و حل مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیار بیمه فرهنگیان از طلا به مس/ بیمه طلایی رویای شیرین فرهنگیان

عیار بیمه فرهنگیان از طلا به مس/ بیمه طلایی رویای شیرین فرهنگیان