مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1396 ساعت 21:412017-12-19اقتصادي

زنگنه: مجموع قیمت بنزین و گازوییل بیش تر از 2 هزار تومان نمی شود


ابهاماتی درباره سخنان رییس جمهور در زمینه نحوه افزایش قیمت بنزین و گازوییل مطرح شد، در واقع نظر رییس جمهور این است که مجموع قیمت این دو فرآورده از نصف قیمت جهانی آنها بعد از افزایش بیشتر نخواهد شد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بیژن زنگنه گفت: ابهاماتی درباره سخنان رییس جمهور در زمینه نحوه افزایش قیمت بنزین و گازوییل مطرح شد، در واقع نظر رییس جمهور این است که مجموع قیمت این دو فرآورده از نصف قیمت جهانی آنها بعد از افزایش بیشتر نخواهد شد.

وی افزود: اگر قیمت بنزین یک هزار تومان و گازوییل 300 تومان محاسبه کنیم، قیمت جهانی این دو فرآورده اکنون بالای 4 هزار تومان است و منظور این بود که قیمت مجموع بنزین و گازوییل در هر شرایطی و با هر افزایشی بیشتر از 2 هزار تومان نخواهد شد.

وزیر نفت ادامه داد: درباره پیشنهاد وزارت نفت برای قیمت بنزین و گازوییل در لایحه بودجه سال 97 هم ما پیشنهاد قیمت نمی دهیم و دولت هر زمانی که تصمیم به اضافه کردن قیمت گرفت اعلام می شود و هنوز این موضوع در مرحله ای نیست که بتوان قیمتی را برای اطلاع مردم اعلام کنیم.

وی تصریح کرد: درخصوص مطرح شدن قیمت های هزار و 500 و 400 تومان برای بنزین و گازوییل در خبرگزاری ها نیز این قیمت ها را من هم شنیده ام اما تا زمانی که دولت اعلام نکرده همه چیز را باید شایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: مجموع قیمت بنزین و گازوییل بیش تر از 2 هزار تومان نمی شود

زنگنه: مجموع قیمت بنزین و گازوییل بیش تر از 2 هزار تومان نمی شود