مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1396 ساعت 09:252017-12-20بين الملل

حمله افراد مسلح به یک پایگاه گارد ملی ونزوئلا و تهدید مادورو


نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا اعلام کرد، "تروریست ها" با نفوذ به یکی از پایگاه های گارد ملی این کشور طی چند روز گذشته اقدام به دزدیدن سلاح از این پایگاه کرده اند.

- نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا اعلام کرد، "تروریست ها" با نفوذ به یکی از پایگاه های گارد ملی این کشور طی چند روز گذشته اقدام به دزدیدن سلاح از این پایگاه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این جدیدترین تحول در ونزوئلا در راستای تداوم ناآرامی های ناشی از بحران عمیق اقتصادی در این کشور محسوب می شود.

اسکار پرز، یک خلبان سابق پلیس ونزوئلا که اوایل سال جاری میلادی با دزدیدن یک هلی کوپتر دست به حمله به دو ساختمانی دولتی در شهر کاراکاس زد و مدتی از او خبری نبود با انتشار ویدئویی مدعی شد که مسئولیت رهبری این حمله را که نام "عملیات پیدایش" را برای آن انتخاب کرده، به عهده داشته است.

در ویدئویی که پرز از این حمله در یوتیوب منتشر کرده چند فرد مسلح نقابدار شبانه به یک پادگان نظامی حمله کرده و کنترل آنجا را به دست می گیرند.

آنها در این تصاویر اقدام به شکستن تصاویر نیکولاس مادورو و هوگو چاوز، رییس جمهور فقید ونزوئلا کرده و حدود 12 سرباز را دستبند زده و با لحنی تند آنها را به خاطر "پشتیبانی از دیکتاتوری" در ونزوئلا سرزنش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله افراد مسلح به یک پایگاه گارد ملی ونزوئلا و تهدید مادورو

حمله افراد مسلح به یک پایگاه گارد ملی ونزوئلا و تهدید مادورو