مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1396 ساعت 13:412017-12-21اقتصادي

چله نشینی در اینستاگرام + تصاویر


یلدا، #یلدا_مبارک و حتی #کرسی جزء پرتکرارترین مطالب در فضای مجازی هستند که محتوای زیادی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند، - از شوخی با هندوانه گرفته تا بازار داغ کسب و کارهای یلدایی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، تا ساعاتی دیگر یکی از رسوم دیرینه ایرانیان در مرز بین زمستان و پاییز دوباره تکرار می شود و طولانی ترین شب سال هم به کوتاه ترین روز سال در نخستین روز زمستان پیوند می خورد.

مناسبت های خاص مردم ایران همچون شب چله با گسترش فضای مجازی دست مایه به اشتراک گذاری مطالب گوناگونی در قالب های متفاوت شده است، از انتشار سفره های پُر زرق و برق گرفته تا راه اندازی پویش های مردمی برای هرچه خلاقانه و صمیمانه برگزار کردن این آیین قدیمی.

هشتگ های #شب_چله، #شب-یلدا، #یلدا_مبارک و حتی #کرسی جزء پرتکرارترین مطالب در فضای مجازی هستند که می توان برآورد کرد بیش از 300 هزار پست را تنها در فضای اینستاگرام به اشتراک گذاشته است، این در حالی است که با پست چند روز پیش یکی از بازیگران مشهور سینما در این فضا هشتگ #حافظ_خوانی هم برای این شب پرتکرار شده است تا چالش این عادت زیبای شب یلدا در دور همی های این شب پررنگ تر شود و ایرانیان را به اصل ساده و گرم و صمیمی این رسم قدیمی نزدیک تر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چله نشینی در اینستاگرام + تصاویر

چله نشینی در اینستاگرام + تصاویر