مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1396 ساعت 10:552017-12-23سياسي

چراغ قوه ها روشن


توجه دولت در لایحه بودجه به نهادهای فرهنگی - که عموما برای مردم گم نام هستند - در حالی باعث تکدر شده که تازگی ندارد و به لطف فضای مجازی قصه آن بر سر همه زبان ها افتاده و شفاف سازی شده است.

- عصر ایران؛ روح الله صالحی- بعد از ارائه لایحه بودجه سال 97 به مجلس شورای اسلامی ، واکنش های تندی از سوی برخی طرفداران انتخاباتی حسن روحانی مطرح شد،حتی پای حلالیت طلبیدن هم به میدان آمد.

واکنش ها بیشتر حول این موضوع چرخید که چرا بودجه در مسیر تحقق شعارهای انتخاباتی رییس جمهور بسته نشده است؟ چرا رییس جمهور همان گونه با مردم حرف نمی زند که در روزهای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری حرف می زد رک و شفاف، مردم هم چراغ قوه های شان را روشن کردند تا کسی را که در مسیر پیش رفت و امنیت اقتصادی و.

کارآمدتر می دانند انتخاب شود.

رییس جمهور روحانی در همایش حقوق شهروندی گفت: باید توی اتاق شیشه ای برویم و زیر نور پرژکتورها شفاف دیده شویم .

کار رییس جمهوراما ، نه نقد کردن است و نه سخنرانی و کشور هم در شرایطی نیست که وقت تصمیم گیری ها را با سخنرانی و نقد ها از دست بدهیم.

اما چه اتفاقی افتاده است که با وجود این همه روشنایی و اظهار نظرهای متفاوت ، هنوز تشنه جملات تند و آتشین هستیم؟ چرا انتظار داریم رییس جمهور روی خود سانسوری ما در نقد قدرت دست بگذارد و چیزهایی بگوید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ قوه ها روشن

چراغ قوه ها روشن