مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1396 ساعت 11:012017-12-23اقتصادي

افزایش 38 درصدی جابجایی کالا در راه آهن شمال


مدیر کل راه آهن شمال از افزایش 38 درصدی جابجایی بار و کالا در راه آهن شمال خبر داد.

- یوسف گران پاشا امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس" در شهرستان سوادکوه با اشاره به وجود قطار گردشگری در سوادکوه، گفت: قطار گردشگری سوادکوه از تهران تا پل سفید در روز های پنجشنبه تردد می کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت قطار گردشگری سوادکوه تا 370 نفر است، افزود: برای بازدید گردشگران از پل شور آب، پل ورسک، ایستگاه ورسک و نقاط دیدنی مسیر توقف دارد و راهنمایان اقدام به توضیحات لازم می کنند.

مدیر کل راه آهن شمال با اشاره به اینکه مقصد قطار گردشگری تا پل سفید است و هماهنگی های لازم برای حضور این قطار گردشگری در شهر های زیراب و شیر گاه هم وجود دارد، خاطر نشان کرد: آمادگی داریم تا با هماهنگی مرکز برای همکاری با شرکت های مرتبط با تور گردشگری هماهنگی لازم را انجام دهیم.

وی از افزایش 38 درصدی جابجایی بار در راه آهن شمال خبر داد و با بیان اینکه بارگیری از گندم در سیلوی گندم نکا، مازوت، مواد سوختی و زغال سنگ انجام می شود، اظهار کرد: در صورت اعلام آمادگی، واگن های کانتینر یخچال دار برای جابجایی مرکبات وجود دارد.

گران پاشا از وجود 16 رام جابجایی مسافر در راه آهن شمال خبر داد و با اشاره به جابجایی 5 هزار مسافر به صورت روزانه در راه آهن شمال، گفت: در ایامی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 38 درصدی جابجایی کالا در راه آهن شمال

افزایش 38 درصدی جابجایی کالا در راه آهن شمال