مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1396 ساعت 11:402017-12-23سياسي

بعد از زلزله، در ستاد مدیریت بحران تهران چه گذشت؟


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اقدامات انجام شده از سوی شورای هماهنگی مدیریت بحران تهران در زلزله اخیر را تشریح و از این زمین لرزه به عنوان مانوری برای مردم و مسئولان یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد صادقی درباره زمین لرزه 5.

2 ریشتری چهارشنبه شب در ملارد تهران گفت: شورای هماهنگی مدیریت بحران تهران از 14 کارگروه با محوریت فعالیت های حوزه خدمات اضطراری و مدیریت شهری تشکیل شده و حدود 80 سازمان و نهاد در قالب این 14 کارگروه عضو این شورا هستند و وظایف این ساختارِ پیش بینی شده در واقع ایجاد هماهنگی و توسعه همکاری میان سازمان ها و فرماندهی و مدیریت واحد اقدامات در زمان بحران است.

وی گفت: بر همین اساس بلافاصله پس از وقوع زلزله اخیر ملارد، اقدامات لازم اعم از بررسی و ارزیابی حادثه اولیه از مدیران استان البرز، فراخوان روسا و دبیران کارگروه ها، ارزیابی حادثه از ستادهای مدیریت بحران مناطق 22 گانه، دریافت اطلاعات از مراکز علمی مربوطه و هماهنگی با صدا و سیما و رسانه ها برای آگاه سازی و پخش پیام های آموزشی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این زلزله به نوعی مانور عمومی برای همگان اعم از مردم و مسوولان سازمان ها و نهادهای مسوول بود، گفت: از همین رو باید فرصت پیش آمده را برای ارتقای آمادگی و نیز جدی گرفتن اصول پیشگیری و کاهش ریسک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از زلزله، در ستاد مدیریت بحران تهران چه گذشت؟

بعد از زلزله، در ستاد مدیریت بحران تهران چه گذشت؟