مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1396 ساعت 14:212017-12-24ورزشي

رقابت 150 ورزشکار مبتلا به ام اس در گلستان


دبیر هیأت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا گلستان از رقابت 150 ورزشکار مبتلا به بیماری ام اس در دو رشته دارت و شطرنج به میزبانی گلستان خبر داد.

- علی آرمند ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: 150 بیمار مبتلا به ام اس از 15 استان کشور به گلستان آمده و در دو رشته دارت و شطرنج به رقابت می پردازد.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان از صبح دیروز وارد استان شدند و در کلاس های آموزشی، توجیهی، شطرنج، پتانگ و تغذیه شرکت کرده و رقابت ها در دو رشته دارت و شطرنج در دو بخش آقایان و بانوان از صبح امروز آغاز شد.

به گفته دبیر هیأت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا گلستان، مسابقات دارت در مجتمع فرهنگی، ورزشی، اقامتی شهدای بهزیستی واقع در جاده توسکستان و رقابت های شطرنج در خانه شطرنج واقع در مجموعه فرهنگی، ورزشی وحدت گرگان برگزار می شود.

آرمند اضافه کرد: بازی های پایانی این رقابت ها عصر فردا به پایان می رسد و مراسم اختتامیه شامگاه دوشنبه چهارم دی ماه با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار می شود.

وی با اشاره به توانمندی بیماران مبتلا به ام اس ادامه داد: هزینه های درمانی بالا و عدم شاغل بودن بسیاری از مبتلایان به بیماری های خاص از جمله ام اس را با مشکل روبرو کرده و امیدواریم رسیدگی بیشتر به این گروه از اولویت های اصلی دولتمردان و به ویژه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 150 ورزشکار مبتلا به ام اس در گلستان

رقابت 150 ورزشکار مبتلا به ام اس در گلستان