مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1396 ساعت 11:402017-12-25سياسي

حکم روحانی برای فرجی دانا


" رییس جمهور احکام جدید رضا فرجی دانا و اکبر ترکان را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در حکمی اکبر ترکان را به عنوان مشاور رییس جمهوری در امور هماهنگی نوسازی بافت های فرسوده و ناپایدار شهری منصوب شدند.

متن حکم روحانی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای مهندس اکبر ترکان نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده اجرایی جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور رییس جمهور در امور هماهنگی نوسازی بافت های فرسوده و ناپایدار شهری منصوب می شوید.

ضرورت استحکام بخشی و مقاوم سازی بناهای شهری و نوسازی بافت های فرسوده به عنوان یک پروژه ملی و مهم دولت دوازدهم نیازمند مدیریت و هماهنگی همه دستگاه ها و سازمان های ذیربط است انتظار دارد جناب عالی در اجرای مصوبات ستاد هماهنگی اقتصادی و با هماهنگ نمودن دستگاه های ذیربط، خصوصاً وزارت راه و شهرسازی، شهرداری ها و با استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی کشور و بخش خصوصی با حذف موانع موجود، روند نوسازی بافت های فرسوده کشور را ساماندهی و تسهیل نمایید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوّله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند بزرگ مسألت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم روحانی برای فرجی دانا

حکم روحانی برای فرجی دانا