مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1396 ساعت 14:302017-12-25سياسي

بهره برداری نهایی باند 29 مهرآباد امکان سنجی شد


ارزیابی امکان بهره برداری نهایی از باند 29 راست فرودگاه مهرآباد با حضور معاون هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی و نماینده سازمان هواپیمایی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رستمی، مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد، با اعلام این خبر توضیح داد: بیش از یکسال است که عملیات عمرانی باند 29 راست این فرودگاه با تلاش کارکنان فرودگاه مهرآباد در قسمت های عملیاتی، فنی و مهندسی همچنین تسهیلات فرودگاهی درحال اجراست.

وی درباره اقدامات پایانی برای بهره‎برداری نهایی از این باند افزود: آماده‎سازی زیرساخت‎های این پروژه بعد از اتمام باند بتنی، عملیاتی بزرگ است که فعالیت مضاعفی را می‎طلبد.

در این بخش از پروژه، نصب و راه‎اندازی روشنایی باند بتنی از قبیل کاترزنی، کرگیری، زدن کانکشن باند و کابل‎های ثانویه و اولیه، بتن‎ریزی چراغ‎ها، سیلندرگذاری و نصب چراغ ها رو به اتمام است و زیرساختهای پست برق 29 نیز فراهم شده است.

وی گفت: همچنین به منظور انجام روشنایی دو طرف باند به طول 8400 متر و نیز تاکسی‎وی‎های مربوط عملیات سیویل و رک کابل‎کشی بالغ بر 100 کیلومتر در حال انجام و رو به پایان است که با ارزیابی مسئولان ستادی وسازمان هواپیمایی به منظور ایمن سازی سطوح پروازی و رفع عدم تطابقها به زودی به بهره برداری نهایی میرسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری نهایی باند 29 مهرآباد امکان سنجی شد

بهره برداری نهایی باند 29 مهرآباد امکان سنجی شد