مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1396 ساعت 18:112017-12-25ورزشي

رقابت های کشتی آزاد روستاییان نوجوان سراسر کشور در سریش آباد برگزار می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در دیدار با فرماندار قروه، از برگزاری رقابت های کشتی آزاد روستاییان نوجوان سراسر کشور در شهر سریش آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبرگزاری فارس" از سنندج، حامد جولایی ظهر امروز در دیدار با فرماندار قروه، اظهار داشت: با توجه به پتانسیل های موجود در ورزش کردستان می توانیم در تمامی شهرها و بخش ها مسابقات منطقه ای و کشوری را به نحو احسن برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: دستگاه ورزش و جوانان کردستان در خصوص توزیع میزبانی رقابت های کشوری در سطح استان با رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های محلی کشور مکاتبه های لازم را انجام داد و برای نخستین رقابت های کشتی آزاد روستاییان نوجوان سراسر کشور در شهر سریش آباد برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه افزود: با هماهنگی های صورت گرفته رقابت های کشتی آزاد روستاییان نوجوان سراسر کشور طی روزهای 21 و 22 دی ماه با حضور 150 ورزشکار به مناسبت یادواره 5400 شهید کردستان در شهر سریش آباد برگزار می شود.

جولایی خاطرنشان کرد: دستگاه ورزش و جوانان با کمک هیات های کشتی و ورزش روستایی برای برگزاری باشکوه این مسابقات در شهرستان قروه و شهر سریش آباد توان خود را به کار می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های کشتی آزاد روستاییان نوجوان سراسر کشور در سریش آباد برگزار می شود

رقابت های کشتی آزاد روستاییان نوجوان سراسر کشور در سریش آباد برگزار می شود