موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1396 ساعت 14:552017-12-26بين الملل

محمد بن سلمان به دنبال طرح عفو سلطنتی شاهزادگان است


روزنامه "رای الیوم" با تاکید بر وخامت سلامت شاهزادگان بازداشتی اعلام کرد، ولیعهد عربستان به دنبال حل معضل بازداشت شاهزادگان، وزیران پیشین و بازرگانان است.

- روزنامه "رای الیوم" با تاکید بر وخامت سلامت شاهزادگان بازداشتی اعلام کرد، ولیعهد عربستان به دنبال حل معضل بازداشت شاهزادگان، وزیران پیشین و بازرگانان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرامنطقه ای مذکور به نقل از منابع آگاه نوشت، ولید بن طلال، شاهزاده عربستانی برای درمان معضل روحی خود که در اثر تحقیقات طولانی و بی خوابی پیش از بازگشت مجدد به زندان طلایی یعنی هتل "ریتز کارلتون" دچار آن شده بود، به بیمارستان منتقل شد.

به نوشته این روزنامه، بن طلال از جمله شاهزاده هایی است که مخالف زد و بند با بازپرس خود بوده و بر محاکمه علنی با حضور شاهدانی از بازرگانان بین المللی است که با هم در تجارت مشارکت داشتند.

طی هفته اخیر بازداشت های جدیدی صورت گرفته و شاهزادگان درجه یک دستگیر شدند، در میان آنها خالد بن طلال، برادر ولید بن طلال نیز دیده می شود که صرفا به خاطر انجام تحقیقات درباره برادرش دستگیر شده و متهم به فساد مالی نیست.

رای الیوم در ادامه نوشت، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در قانع کردن بن طلال برای اعتراف کردن به آنچه به او نسبت داده می شود، شکست خورده است، اما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد بن سلمان به دنبال طرح عفو سلطنتی شاهزادگان است

محمد بن سلمان به دنبال طرح عفو سلطنتی شاهزادگان است