مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1396 ساعت 21:102017-12-26سياسي

دهباشی به 4 ماه حبس تعزیری محکوم شد


دادگاه محترم بابت یادداشتی که نگارنده در نقد آقای قاضی زاده هاشمی نوشته بود اینجانب را به لحاظ افترا و نشر اکاذیب به 4ماه حبس تعزیری محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حسین دهباشی که در زمان انتخابات انتخابات ریاست جمهوری سال 92 فیلم انتخاباتی روحانی را ساخته بود، پس از مدت کوتاهی به یکی از منتقدان دولت تبدیل شد و حتی در انتخابات 96 حاضر به حمایت از روحانی نشد.

وی در صفحه توییتش از حبس تعزیری اش به دلیل یادداشت علیه وزیر بهداشت خبر داد و نوشت: دادگاه محترم بابت یادداشتی که نگارنده در نقد آقای قاضی زاده هاشمی نوشته بود اینجانب را به لحاظ افترا و نشر اکاذیب به 4ماه حبس تعزیری محکوم کرد.

مبارک آشنایان و انشالله بشود کفّآره گناهان گذشته و تاوان متنی که به وعده نقدپذیری دوستان نوشته و در مراسم تنفیذ ایشان خوانده شد.

گفتنی است دهباشی پیش از این گفته بود: نقد من به شخص آقای قاضی زاده هاشمی بوده است و هیچ ربطی به وزارت یا وزیر بهداشت نداشت اما چرا طرح دعوا از سوی آن مجموعه بوده است؟ متنی که قاضی زاده هاشمی بابت آن از حسین دهباشی شکایت کرده، به شرح زیر است: وزیر محترم بهداشت، ثروت، گروه فرقان و ترور شهید مطهری الف: به تازگی کلیپی از سخنرانی جناب قاضی زاده هاشمی، وزیر محترم بهداشت دست به دست می چرخد که همراه موسیقی سوزناکی ضمن گله از اعتراض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهباشی به 4 ماه حبس تعزیری محکوم شد

دهباشی به 4 ماه حبس تعزیری محکوم شد