مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1396 ساعت 05:312017-12-27سياسي

یادداشت/ حسام الدین برومند واقعیت ها


در مبارزات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری هم بی انصافی ها و هجمه ها علیه قوه قضاییه از سوی برخی مطرح شد تا اینکه در ماه های اخیر بار دیگر جریانات ضدانقلاب که جاعل نیوزها بخشی از آنها هستند تا جریانات انحرافی، - هجمه علیه قوه قضاییه را دنبال کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه حمایت در یادداشتی از حسام الدین برومند نوشت: موضوع این یادداشت دفاع از قوه قضاییه و یا ذکر دستاوردهای آن نیست.

آنچه باعث شد این سطور قلمی شود فضاسازی های اخیر علیه دستگاه عدلیه است چراکه در این میان، انگاره و تصوری در فضای رسانه ای معاندین ساخته شده که گویا اتفاق جدیدی افتاده است.

این در حالی است که هجمه ها و تخریب ها علیه قوه ای همچون قوه قضاییه همواره از سوی دشمن بوده، مورد تعقیب و پیگیری قرار گرفته است، چرا؟ چون دشمن در راهبرد کلان خود یکی از راه هایی که در جهت تضعیف ساختار نظام اسلامی دنبال می کند، اعتبارزدایی از قوه قضاییه است،که براساس ادعاهای واهی و پمپاژ سنگین شایعات و شبهات پیرامون دستگاه قضا، در دستور کار قرار گرفته است.

ضمن آنکه وظایف و ماموریت های خطیر و حساس و بعضا منحصربفرد قوه قضاییه در تأمین امنیت و پیشگیری از جرایم، باعث شده تا دشمن همواره بر مواجهه با دستگاه قضا تمرکز داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حسام الدین برومند واقعیت ها

یادداشت/ حسام الدین برومند واقعیت ها