مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1396 ساعت 15:252017-12-27اقتصادي

تقدیر از بانک دی در سومین کنفرانس ملی کارآفرینی


در سومین کنفرانس ملی کارآفرینی که با حضور صاحبان بنگاه­ های اقتصادی، مقامات دولتی، بخش خصوصی و صدها کارآفرین با محوریت استقامت ملی و توسعه پایدار برگزار شد، - بانک دی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک دی"، در سومین همایش ملی کارآفرینی که از سوی موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و با مشارکت گروه ایده برگزار شد، ضمن بررسی مسائل و مشکلات بنگاه ­های اقتصادی و کارآفرینان کشور، روش ­ها و راهکارهای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار بررسی شد.

تقدیر از کارآفرینان برتر کشور و تشکیل نشست­ هایی با موضوع بررسی عواقب ناشی از بیکاری، جوانان و کار پایدار، مسئولان و اشتغال و نقش بخش خصوصی در اشتغال پایدار از دیگر برنامه­ های سومین کنفرانس ملی کارآفرینی بود که در آن علاوه بر کارآفرینان و فعالان اقتصادی، استادان دانشگاه­ ها نیز حضوری موثر داشتند.

میرمحمد صادقی، دبیر این همایش، ایجاد اشتغال برای جوانان را از مسائل اصلی کشور دانست و افزود: امروز توسعه کارآفرینی به­ عنوان راهبرد ملی برای دستیابی به موفقیت اقتصادی و رفاه اجتماعی و همچنین کاهش ناهنجاری های جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از بانک دی در سومین کنفرانس ملی کارآفرینی

تقدیر از بانک دی در سومین کنفرانس ملی کارآفرینی