مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1396 ساعت 14:102017-12-28سياسي

آیت الله آقانجفی همدانی از مفاخر تاریخ اسلام بود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه مرحوم آیت الله آقانجفی همدانی از مفاخر تاریخ اسلام بود، گفت: سیاهی عالم را در بر می گرفت اگر امثال ایشان نبودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی پنجشنبه 7 دی در کنگره ملی بزرگداشت آیت الله آقا نجفی همدانی در همدان، اظهار کرد: برگزاری برنامه مفاخر و بزرگان دین به معنای تکریم خوبی ها و فضیلت هاست و فلسفه وجودی برگزاری این همایش ها که پر زحمت هم هست، این است که ایام الله در تاریخ حفظ شوند.

وی خاطرنشان کرد: ایام الله گاهی تکوینی هستند مثل روز عاشورا، عید غدیر و 22 بهمن که چنان نورانی شدند که اگر این روزها نبود عالم را سیاهی مطلق در برمی گرفت.

طه محمدی با تاکید بر اینکه فرق روز با شب روشنایی آن است و شب این ویژگی مهم را ندارد، اضافه کرد: اگر وجود روشن این افراد نبود ظلمات بشریت را غرق می کرد.

آیاتی که در ابتدای همایش تلاوت شد بیانگر این بود که خدا به سیله همین یوم الله ها، مانند آیت الله نجفی ها جهان را نورانی و روشن می کند.

طه محمدی با بیان اینکه آقا نجفی ها با جهاد علمی، عملی و تزکیه و تبلیغی خودشان سراسر نور شدند، اظهارکرد: این ها با این وجود سراسر نورانی خود می توانند دیگران را از ظلمات دور کرده و رهنمود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله آقانجفی همدانی از مفاخر تاریخ اسلام بود

آیت الله آقانجفی همدانی از مفاخر تاریخ اسلام بود