مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1396 ساعت 15:352017-12-28بين الملل

17 خارجی در بین بازداشت شدگان کمپین ضد فساد بن سلمان


یکی از منابع نزدیک به پادشاهی عربستان اعلام کرد، 17 تاجر آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی نیز به عنوان بخشی از سرکوب گسترده مبارزه با فساد در عربستان سعودی بازداشت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منبع آگاه به روزنامه دیلی میل گفت: این 17 مرد که هشت تن از آنها آمریکایی، شش تن انگلیسی و سه تن فرانسوی هستند در جریان بازداشت میلیاردرها و شاهزادگان به دستور محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان بازداشت شده اند.

شاهزاده محمد بن سلمان ادعا کرده که این بازداشت ها برای پایان دادن به فساد صورت گرفته اما بسیاری از مقامات این اقدام را تلاشی برای تحکیم قدرت این ولیعهد تلقی کرده اند.

گفته می شود در بین این افراد بازداشت شده شاهزاده ولید بن طلال، شاهزاده میلیاردر سعودی و یکی از ثروتمندترین مردان جهان که سهامدار اوبر، توییتر و سیتی گروپ است، قرار دارد.

این منبع گفت: این 17 مرد خارجی در بین افرادی هستند که در هتل پنج ستاره ریتز کارلتون ریاض که به لوکس ترین زندان جهان تبدیل شده، به سر می برند.

هتل ریتز کارلتون این منبع افزود: برخی از این 17 تاجر جزو بازداشت شدگانی هستند که توسط مقامات سعودی مورد شکنجه قرار گرفته اند.

هر یک از آنها با مجوز کار در عربستان هستند و بیشتر از آنکه تاجران خارجی یا مسافر باشند، ساکنین مهاجر محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 خارجی در بین بازداشت شدگان کمپین ضد فساد بن سلمان

17 خارجی در بین بازداشت شدگان کمپین ضد فساد بن سلمان