مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1396 ساعت 11:502017-12-29سياسي

ایجاد مراکز مشاوره خانواده در اماکن مقدس و زیارتی ایران و عراق


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده، در همه اماکن زیارتی و مقدس در ایران و عراق، مرکز مشاوره خانواده راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد شرفخانی در حاشیه بازدید جمعی از نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام در امامزاده آقاعلی عباس (ع) بادرود شهرستان نطنز، اظهار کرد: پنجمین نشست نمایندگان اعتاب جهان اسلام در تهران برگزار شد و تصمیم های بسیار خوبی در رابطه با تبادل تجربیات و توسعه اماکن متبرکه گرفته شد که ایجاد مراکز مشاوره در امامزداگان و اماکن مقدس یکی از آنها بود.

وی افزود: در این اجلاس مقرر شد تا در تمام اماکن مقدس و زیارتی در کشورهای ایران و عراق یک مرکز مشاوره برای خانواده ایجاد شود تا آستان های مقدس در بحث تحکیم خانواده سهیم باشند.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور گفت: ارائه برنامههای مهارتهای زندگی و آموزش آن در دوره های کوتاه مدت و بلند مدت، یکی از برنامههایی است که در آستان مقدس ائمه و امامزادگان برگزار میشود.

وی تصریح کرد: علاوه بر موارد یاد شده، بحثهای فرهنگی، عمرانی، مدیریت، تکریم زائر، مباحث حقوقی زائر، تسهیل امور زائران و توسعه امر زیارت به بحث گذاشته شد که به زودی اجرایی میشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مراکز مشاوره خانواده در اماکن مقدس و زیارتی ایران و عراق

ایجاد مراکز مشاوره خانواده در اماکن مقدس و زیارتی ایران و عراق