مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1396 ساعت 12:402017-12-30سياسي

واکنش به اعتراضات خیابانی مردم حوراک روزنامه ها شد


معاون اول رییس جمهوری روز گذشته در مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران در بخشی از سخنان خود به اعتراضات خیابانی مردم در شهرهای مختلف کشور واکنش نشان داد.

- در همین راستا برخی روزنامه های امروز (نهم دی ماه) سخنان اسحاق جهانگیری را بازتاب داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری برای تیتر نخست خود امید مردم را نشانه گرفته اند را انتخاب و به صحبت های اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور اشاره کرده است.

روزنامه قانون تیتر نخست اجرای مردمی اصل 27 و روتیتر ناکارآمدی مسئولان دولتی برای حل مشکلات معیشتی ملت سبب اعتراضات بخشی از جامعه شد را برگزیده و در گزارشی به اعتراضات مردم در شهرهای مختلف کشور و واکنش برخی مسوولان اشاره کرده است.

روزنامه وطن امروز تیتر نخست پاسخگو باشید! و روتیتر پس از دسیسه خواندن انتقادات از دولت توسط خاتمی، معاون اول روحانی نیز اعتراضات معیشتی مردم را بهانه جویی علیه دولت عنوان کرد را برگزیده است.

این روزنامه به صحبت های اسحاق جهانگیری در بیست و پنجمین مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران که روز جمعه (هشتم دی ماه) برگزار شد، اشاره کرده است.

روزنامه شهروند تیتر نخست خود را نوبت هوشیاری انتخاب کرده و به صحبت های معاون اول رییس جمهوری درباره اعتراضات خیابانی روزهای اخیر، وضعیت اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به اعتراضات خیابانی مردم حوراک روزنامه ها شد

واکنش به اعتراضات خیابانی مردم حوراک روزنامه ها شد