مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1396 ساعت 15:512017-12-30ورزشي

انتقال تمرین صبا به قم با سرمربی جدید/ امینی هفتمین سرمربی صبا


تیم فوتبال صبای قم از امروز دور جدید تمرینات خود را به دنبال تغییر و تحولات کادر فنی و شناختن هفتمین سرمربی خود در قم برگزار می کند.

- انتقال تمرین صبا به قم با سرمربی جدید/ امینی هفتمین سرمربی صبا تیم فوتبال صبای قم از امروز دور جدید تمرینات خود را به دنبال تغییر و تحولات کادر فنی و شناختن هفتمین سرمربی خود در قم برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، در حالی که سازمان لیگ فوتبال ایران برای شروع دیدارهای دور برگشت فصل 97 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان از روز هفدهم دی ماه برنامه ریزی کرده است، تمام تیم ها در اردو و آماده سازی هستند و صبای قم باز هم در کادر فنی خود تغییر ایجاد کرد.

صبای قم که در بین 18 تیم حاضر در لیگ امسال فعلاً با کسب 10 امتیاز رتبه نازل هفدهم را در اختیار دارد و دقیقاً در جایگاه کاندیداهای سقوط به لیگ دسته دوم جام آزادگان قرار گرفته، بعد از اخراج محمدعلی فلاح دار، یک مربی جدید و ناشناخته به نام مرتضی امینی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

امینی که گفته می شود با سابقه کار با تیم های رده های پایه فوتبال عراق را دارد بعد از قطع همکاری مسؤولان صبای قم با محمدعلی فلاح دار و کنار گذاشتن وی، مسؤولیت سرمربیگری صبای قم را پذیرفته و از دور برگشت لیگ آزادگان روی نیمکت این تیم خواهد نشس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال تمرین صبا به قم با سرمربی جدید/ امینی هفتمین سرمربی صبا

انتقال تمرین صبا به قم با سرمربی جدید/ امینی هفتمین سرمربی صبا