مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1396 ساعت 16:412017-12-30ورزشي

ششمین سرمربی صبای قم برکنار شد/ تداوم بی توجهی به سرمایه بزرگ ورزش قم


تیم فوتبال صبای قم با کنار گذاشتن ششمین سرمربی این فصل خود بار دیگر دستخوش تغییر و وارد تحولات جدید در فوتبال ایران شد.

- ششمین سرمربی صبای قم برکنار شد/ تداوم بی توجهی به سرمایه بزرگ ورزش قم تیم فوتبال صبای قم با کنار گذاشتن ششمین سرمربی این فصل خود بار دیگر دستخوش تغییر و وارد تحولات جدید در فوتبال ایران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، بی توجهی به یکی از بزرگترین سرمایه های ورزش قم همچنان ادامه دارد و تیمی که بعد از 13 سال حضور در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی فوتبال ایران جام خلیج فارس در پایان شانزدهمین دوره لیگ برتر در فصل 96 1395 به لیگ دسته اول سقوط کرد، اکنون در جمع دسته اولی ها اوضاعی بسیار نامناسب دارد و هنوز قمی ها نمی دانند که چه کسی باید پاسخگوی وضعیت مبهم این تیم باشد؟ * صبای قم در رتبه هفدهم جدول 18 تیمی لیگ آزادگان تیمی که 9 سال نمایندگی فوتبال قم را در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور داشت به دلیل ضعف های مدیریتی و فنی در پایان لیگ شانزدهم به دسته اول فوتبال ایران نزول کرد و اکنون در جمع 18 تیم حاضر در فصل 97 1396 لیگ دسته اول جام آزادگان رتبه نازل هفدهم را در اختیار گرفته است.

* خبرهای ناامید کننده صبا برای اهالی فوتبال و مردم قم صبای قم تیمی است که کاملا به حال خود رها شده و اختلاف سلیقه ها در بین برخی افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین سرمربی صبای قم برکنار شد/ تداوم بی توجهی به سرمایه بزرگ ورزش قم

ششمین سرمربی صبای قم برکنار شد/ تداوم بی توجهی به سرمایه بزرگ ورزش قم