مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1396 ساعت 20:102017-12-30ورزشي

تفحص مجلس ازعزل ونصب مدیران وبدهی نجومی استقلال وپرسپولیس


سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: حق مردم است که بدانند چه کسانی در استقلال و پرسپولیس سوءمدیریت داشتند و در ایجاد بدهی های کنونی این دو باشگاه دخیل هستند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، سیدفرید موسوی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین پیگیری های این فراکسیون درباره موضوع بدهی های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: توضیحاتی که اعضای هیئت مدیره دو باشگاه در نشست این فراکسیون به ما ارائه دادند، قانع کننده نبود و در آنها ابهاماتی وجود داشت.

تصمیم بر آن شد که نشست بعدی در کمیسیون فرهنگی برگزار شود تا با حضور وزیر ورزش به عنوان رییس مجامع فدراسیون ها و باشگاه های ورزشی در آنجا سؤالات خود را مستنداً مطرح و ابهامات را برطرف کنیم.

موسوی درباره تقاضای تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در ادامه، تقاضای تحقیق و تفحص را به صحن علنی ارجاع خواهیم کرد و پس از موافقت اکثریت نمایندگان با آن، موضوع را کلید خواهیم زد.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تداوم این روند به صلاح فوتبال کشور نیست، گفت: خصوصی سازی یکی از راهکارها برای حل ابهاماتی است که در نحوه اداره باشگاه ها وجود دارد و این حق مردم است که حال که خصوصی سازی صورت نگرفته است بدانند چه کسانی در استقلال و پرسپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفحص مجلس ازعزل ونصب مدیران وبدهی نجومی استقلال وپرسپولیس

تفحص مجلس ازعزل ونصب مدیران وبدهی نجومی استقلال وپرسپولیس