مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1396 ساعت 11:102017-12-31پزشكي

پیشگیری از پیر شدن پوست صورت با استفاده از گلاب


یکی از بهترین مواد برای رفع شل بودن و افتادگی پوست و پیشگیری از پیر شدن پوست، اسپری کردن "گلاب" بر روی پوست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپویا، محمد عسکرفراشاه درباره تاثیرات گلاب بر پوست اظهار کرد: یکی از بهترین مواد برای رفع شل بودن و افتادگی پوست، اسپری گلاب است.

وی افزود:گلاب منافذ پوستی را بسته و از شل بودن و افتادگی پوست جلوگیری می کند, گلاب به علت خاصیت قابضی که دارد، در پوست هایی با منافذ باز, باعث بسته شدن منافذ پوست می شود و از بروز جوش های صورت نیز تا حدی می کاهد.

این متخصص طب ایرانی تصریح کرد: همچنین افراد برای رفع شلی و افتادگی پوست و بسته شدن منافذ باز پوست می توانند ترکیب یک قاشق غذاخوری گل محمدی و برگ "مورد" را در یک لیوان آب جوشانده صاف کرده و روزی دو تا سه بار به صورت و بدن اسپری کنند؛ از همین ترکیب برای رفع تعریق زیاد و عرق سوختگی نیز می توان بهره برد.

عسکرفراشاه ادامه داد:گلاب به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان ها و ویتامین های گوناگون، می تواند از بروز علائم پیری پیشگیری کرده و پوست را تغذیه کند, علاوه بر اینها، گلاب می تواند باعث خنکی، نرمی و صافی پوست های حساس شود؛ گلاب پوست های چرب را پاکسازی کرده و می تواند به تعادل برساند همچنین گلاب پوست های معمولی را احیا کرده و به آنها جوانی و زیبایی می بخشد, از طرفی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از پیر شدن پوست صورت با استفاده از گلاب

پیشگیری از پیر شدن پوست صورت با استفاده از گلاب