مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1396 ساعت 15:512017-12-31اقتصادي

با موضوع معلولیت بدون محدودیت روی آنتن شبکه سه می رود


مجموعه برنامه بدون محدودیت در 26 قسمت 30 دقیقه ای با موضوع معلولیت، یکشنبه 10 دی از ساعت 18:30 روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، مجموعه برنامه بدون محدودیت به تهیه کنندگی علیرضا عابد نظری، برنامه ای ترکیبی است که با محوریت معلولیت، نگاه جامعه به آن و بازگشایی راه کارهایی برای ارتقاء و پیشرفت سطح کاری، معیشتی و اقتصادی معلولین، تهیه شده است.

از اهداف این برنامه به خودباوری و ایجاد انگیزه افراد توان یاب، تغییر نگاه جامعه به معلولیت و این که معلولیت محدودیت نیست و همچنین مناسب سازی شهری، مبلمان و زیر ساخت های شهری متناسب با شرایط معلولین می توان اشاره کرد.

در مجموعه برنامه بدون محدودیت مباحثی مطرح و نمایش داده می شود که ثابت می کند توانایی افراد معلول در زمینه های مختلف بیشتر از افراد سالم و حتی موفق تر از آنان هستند.

هر قسمت از این مجموعه برنامه شامل نمایش، گفت وگو با کارشناس، مسابقه حضوری با عنوان تعامل، آشنایی با معلول موفق، آرزوهای بزرگ، معرفی کانال و سایت هایی در رابطه با معلولین، گزارش های مردمی و بخش با مشاهیر که بصورت موشن گراف، مشاهیر معلول ایران و جهان را معرفی می کند.

مجموعه ترکیبی بدون محدودیت کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما که در 26 قسمت 30 دقیقه ای به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با موضوع معلولیت بدون محدودیت روی آنتن شبکه سه می رود

با موضوع معلولیت بدون محدودیت روی آنتن شبکه سه می رود