مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1396 ساعت 12:552018-01-01سياسي

کدام اساتید دانشگاه حوادث اخیر کشور را پیش بینی کرده بودند؟


آن چه که اکنون توسط مقامات و رسانه ها گفته می شود نسخه های بعد از بروز حادثه است ولی سوابق قابل توجهی نیز در خصوص پیش بینی این حوادث وجود دارد.

- احتمالا کمتر کسی یک هفته پیش از این، وضعیت امروز کشور را پیش بینی می کرد.

در حالی که اهمیت عوامل اقتصادی و معیشتی در بروز این حوادث تنها نقطه ای است که امروز همگان بر سر آن اشتراک نظر دارند، هستند برخی از اساتید دانشگاه که از چند سال پیش این حوادث را با دقتی قابل تامل پیش بینی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، چند روز پس از بروز اعتراضات و ناآرامی در شهرهای مختلف که در مواردی به اغتشاش و آسیب رساندن به امنیت عمومی نیز منجر شده، تجویز نسخه های مختلف شروع شده است.

حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان، راه حل مساله را در یک یا حیدرِ بسیج دیده است، 715 چهره اغلب دانشگاهی در نامه ای که خبرگزاری فارس منتشر کرده، از صدای اعتراض به تنگی معیشت و فساد اقتصادی و نادیده گرفته شدن حقوق ملت توسط برخی متخلفان دولتی و خصوصی سخن گفته و چهارده مخاطب خود در دولت، قوه قضاییه، مجلس، ائمه جمعه و سپاه پاسداران را دعوت کرده اند که بدون حائل میان مردم حاضر شوید و مطالبات آنان را بشنوید .

رییس جمهور روحانی نیز با اشاره به این که نقد مردم فقط به اقتصاد نیست، مردم راجع به فساد و شفافیت حرف دارند و می گویند مسایل باید شفاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام اساتید دانشگاه حوادث اخیر کشور را پیش بینی کرده بودند؟

کدام اساتید دانشگاه حوادث اخیر کشور را پیش بینی کرده بودند؟