مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1396 ساعت 13:252018-01-01سياسي

عیار آمریکا و اذنابش در ایران عیان شد


سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با توجه به پاره ای اغتشاشات که سبب خسارت به اموال عمومی گردید، اظهارداشت: ورود عالی ترین مقام رژیم آمریکا در حمایت از اغتشاش گران همراه با تعدادی دولت ها و رسانه های استکباری از جمله بی بی سی حاکی از برنامه ریزی آمریکا برای راه .

- سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با توجه به پاره ای اغتشاشات که سبب خسارت به اموال عمومی گردید، اظهارداشت: ورود عالی ترین مقام رژیم آمریکا در حمایت از اغتشاش گران همراه با تعدادی دولت ها و رسانه های استکباری از جمله بی بی سی حاکی از برنامه ریزی آمریکا برای راه اندازی فتنه جدید در ایران بود که جز خفت و ناکامی برای دشمنان انقلاب اسلامی به همراه نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری افزود: حضور طیف های مختلف ضد انقلاب از باقیمانده های خانواده بدنام پهلوی تا سرکرده گروهک تروریستی منافقین و جنایتکاران داعش و امثال آن در پازل طرح فتنه آمریکا در جمهوری اسلامی ایران، حجم، سطح و اندازه مخالفان و معاندان ضد الهی و ضد مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به درستی پیش روی افکار عمومی قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: نقشه های شیطانی و سخیف حاکمان شرور آمریکا و صهیونیزم بین الملل علیه انقلاب اسلامی در حالی است که ایالات متحده آمریکا در سال گذشته با ده ها نوع مخالفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیار آمریکا و اذنابش در ایران عیان شد

عیار آمریکا و اذنابش در ایران عیان شد