مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1396 ساعت 10:512018-01-02سياسي

در نشست هنرواقعیت مطرح شد جای فرش و پسته، ایران را کشور علم و دانش معرفی کنیم


مشاور امور بین الملل دبیر شورای انقلاب فرهنگی گفت: سینما باید علم و فناوری را به عنوان یک دسته مهم سینمایی بداند، این رسالت رسانه است که بتواند ایران را کشور علم و دانش بجای کشور فرش و پسته به جهانیان معرفی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی "، حمیدرضا امیری نیا، مشاور امور بین الملل دبیر شورای انقلاب فرهنگی در نشست هنر-واقعیت با موضوع پیشرفت های علمی تکنولوژی که در حاشیه هشتمین جشنواره عمار در سینمافلسطین برگزار شد، در خصوص سوژه های سینمایی درباره پیشرفت های علمی تکنولوژی بیان کرد: کشور ما پس از انقلاب با باور جمله ما می توانیم به اقتدار و پیشرفت گسترده ای دست پیدا کرده است.

امروزه با توسعه علم، فناوری و نوآوری توانسته ایم اقتدار خود را به جهانیان اثبات کنیم.

وی افزود: کشور ما ویژگی های مهمی دارد؛ 63 در صد از 80 میلیون جمعیت ایران زیر 35 سال سن دارند که داشتن چنین جمعیت جوان و توسعه دهنده ای برای دیگر کشورها آرزوست البته رشد جمعیت در دهه 60 و 70 بالا رفت و پس از آن جمعیت ایران کاهش پیدا کرد.

امیری نیا با بیان این که 5/4 میلیون در ایران دانشجو وجود دارد، گفت: رشد علم قبل از انقلاب تقریباً صفر بوده است و در ابتدای انقلاب هم به دلیل جنگ تحمیلی رشد زیادی نداشتیم اما بعد از آن توسعه علم، رشد پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست هنرواقعیت مطرح شد جای فرش و پسته، ایران را کشور علم و دانش معرفی کنیم

در نشست هنرواقعیت مطرح شد جای فرش و پسته، ایران را کشور علم و دانش معرفی کنیم