مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1396 ساعت 10:512018-01-02فرهنگي

کتاب نیستان منتشر کرد داستان هایی از هانس کریستین اندرسن در چمدان پرنده


داستان هایی به قلم هانس کریستین اندرسن با انتخاب لیدا طرزی از سوی نشر کتاب نیستان منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، کتاب چمدان پرنده اثر هانس کریستین اندرسن به انتخاب و ترجمه لیدا طرزی و با تصویرگری سمیه علیپور از سوی نشر کتاب نیستان روانه بازار کتاب شد.

هانس کریستین اندرسن را به حق باید خالق بسیاری از نوستالوژی های کودکانه چندین نسل از تمامی مردم جهان دانست؛ نویسنده ای که داستان های تلخ و شیرینش در عین جذابیت و لذت برای خوانش و دنبال کردن، همواره پیامی اخلاقی و انسانی را برای مخاطب خود به همراه داشته که بر غنای آن داستان افزوده است.

انبوه آثار سینمایی و انیمیشنی که از داستان های این نویسنده همچون پری دریایی کوچولو، بندانگشتی، جوجه اردک زشت، ملکه برفی، دخترک کبریت فروش و لباس جدید امپراتور ساخته شده است را نیز می توان گواهی بر این ادعا به شمار آورد.

اندرسن دانمارکی پس از اینکه دوران کودکی و نوجوانی پرآشوبی را سپری کرد و در مشاغل مختلفی مانند خیاطی و تئاتر به فعالیت پرداخت، به توصیه دوستی روی نوشتن تمرکز کرد و با تجربه زیستی خود دست در خلق داستان هایی برد که به صورت نمادین بخش زیادی از زندگی او و افرادی در موقعیت او را به تصویر می کشید و در این میان گفته شده که داستان مشهور جوجه اردک زشت را بر مبنای زندگی شخصی خود ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب نیستان منتشر کرد داستان هایی از هانس کریستین اندرسن در چمدان پرنده

کتاب نیستان منتشر کرد داستان هایی از هانس کریستین اندرسن در چمدان پرنده