مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1396 ساعت 14:052018-01-02سياسي

مسئولان مطالبه عمومی برای راه اندازی شبکه ملی امن را بشنوند


معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد :دون شأن جمهوری اسلامی ایران است که از طریق شبکه های مجازی با پاره ای از مشکلات روبرو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سردار جزایری معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با ارزیابی اغتشاشات اخیر که از هر جهت شاخصه های یک اقدام طرح ریزی شده توسط بیگانه را دارا می باشد، گفت: مسئولان و مدیرانی که می بایست در مقابله با جنگ تمام عیار بیگانه از طریق فضای مجازی علیه کشور عکس العمل های مناسب را به عمل می آورند و کاری نکردند، باید مورد بازخواست قرار گیرند؛ چراکه در مقابل با برنامه ریزی جامع دشمنان به منظور ایجاد تغییرات در باورها، افکار و ساختار مردم، نظام و انقلاب یا سکوت کردند و یا دانسته و ندانسته همراهی کردند.

وی افزود: دون شأن جمهوری اسلامی ایران است که از طریق شبکه های مجازی با پاره ای از مشکلات روبرو شود، لذا ناکارآمدی و ضعف و تصمیمات بزرگ برای مدیریت کردن این حوزه و مصون سازی آن در برابر لشکریان دشمنان، گناه نابخشودنی است که باید به آن رسیدگی شود و در مقابل هرچه زودتر در برابر این معابر نفوذ دشمن، سدهای مستحکم را ایجاد نمود.

جزایری در ادامه تاکید کرد: در موقعیت کنونی بایستی تمهیداتی فوری و قاطع از سوی دستگاه های مربوطه برای انجام اموری که از طریق فضای مجازی امن و داخلی باید صورت پذیرد، انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان مطالبه عمومی برای راه اندازی شبکه ملی امن را بشنوند

مسئولان مطالبه عمومی برای راه اندازی شبکه ملی امن را بشنوند