مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1396 ساعت 09:402018-01-03ورزشي

کفاشیان: میزبانی مسابقات آسیایی فوتسال را برای اردبیل می گیریم


استان اردبیل با توجه به این که یکی از استان های مستعد در رشته فوتبال و فوتسال است در تلاش هستیم که میزبانی مسابقات آسیایی فوتسال را برای اردبیل بگیریم.

- نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: استان اردبیل با توجه به این که یکی از استان های مستعد در رشته فوتبال و فوتسال است در تلاش هستیم که میزبانی مسابقات آسیایی فوتسال را برای اردبیل بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی کفاشیان در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اردبیل اظهار کرد: ما از دست اندرکاران ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان اردبیل قدردانی می کنیم که زمینه برگزاری یک مجمع قانونمند را فراهم کرد تا در استانی که همه علاقه مند به فوتبال و فوتسال هستند شاهد برگزاری انتخابات هیات فوتبال باشیم.

به دلیل اختلاف نظر اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال دو، سه سال در برگزاری مجمع تاخیر ایجاد شد که با صحبت های انجام شده با مدیر کل ورزش و جوانان امیدواریم مشکلات و سوءتفاهم ها برطرف شده باشد.

قطعا با تعامل و هم فکری ورزش و جوانان و هیات فوتبال، ورزش این استان که استعدادی ناب و بی نظیر دارد رو به جلو حرکت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بنده بر این باورم که بر خلاف سایر استان ها اکثریت مردم این استان علاقه مند به فوتبال هستند و استعدادهای بی نظیری در این استان در رده های سنی مختلف وجود دارد ولی همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفاشیان: میزبانی مسابقات آسیایی فوتسال را برای اردبیل می گیریم

کفاشیان: میزبانی مسابقات آسیایی فوتسال را برای اردبیل می گیریم