مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1396 ساعت 10:552018-01-03ورزشي

تدوین و تهیه سند توسعه فوتبال استان اردبیل


رییس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: سند توسعه فوتبال استان اردبیل تهیه و تدوین شده و ما در دوره جدید فعالیت هیات این سند را به صورت دقیق در همه شهرستان ها اجرایی و عملیاتی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صمد نوتاش در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال اردبیل اظهار کرد: ما برای چهار سال آینده در رشته فوتبال با در نظر گرفتن توانمندی همه شهرستان ها سعی خواهیم کرد با یک برنامه ریزی دقیق و هدف گذاری مشخص فوتبال شهرستان ها و مرکز استان را به سمت تحول واقعی سوق دهیم.

وی با بیان اینکه در 6 سال گذشته اقدامات اساسی و زیربنایی در توسعه فوتبال استان اردبیل انجام شده است، خاطرنشان کرد: به رغم برخی کارشکنی ها و نامهربانی ها در 6 سال اخیر تلاش کردیم تا در همه بخش ها به ویژه فوتبال پایه و فوتبال بانوان و فوتسال اقدامات اساسی و زیربنایی را در دستور کار قرار داده و زمینه یک جهش فوتبالی را برای استان فراهم کنیم.

رییس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: در چهار سال پیش رو نیز سعی خواهیم کرد تا بر پایه سند توسعه فوتبال استان اردبیل برنامه ها و هدف گذاری های خودمان را براساس یک طراحی علمی و عملیاتی انجام داده تا در پایان چهار سال به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین و تهیه سند توسعه فوتبال استان اردبیل

تدوین و تهیه سند توسعه فوتبال استان اردبیل