مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1396 ساعت 12:102018-01-03حوادث

13 هزار معتاد متجاهر رانده شده در تهران زندگی می کنند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: متاسفانه در حال حاضر حدود 2 هزار نفر زن و 13 هزار نفر مرد معتاد متجاهر رانده شده از مناطق مختلف کشور در تهران زندگی می کنند.

ایسنا نوشت: سرهنگ محمد بخشنده رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در برنامه ای با موضوع بررسی بودجه بیمه درمان معتادان و چالش های درمان معتادان با اشاره به این که موضوع بیمه درمان معتادین هنوز ضمانت های اجرایی لازم را ندارد، گفت: متاسفانه تا امروز معتادین از طریق بیمه مورد حمایت و درمان قرار نگرفته اند، در حالی که بر اساس قانون باید موضوع بیمه درمان معتادین به مرحله اجرا و بهره برداری می رسید.

وی با بیان این که متولی بیمه معتادان در جلسات مربوط به حوزه درمان اعتیاد در کشور حضور ندارند، اظهارکرد: در حال حاضر در استان تهران حدود 15 هزار نفر معتاد متجاهر وجود دارند که از اجتماع و خانواده خود طرد شده اند و به صورت کارتن خوابی زندگی می کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران همچنین در ادامه اضافه کرد: بسیاری از معتادان متجاهر دارای بیماری های عفونی بسیاری هستند که بیماری ایذر و هپاتیت در آن ها می تواند از شایع ترین بیماری ها باشد.

وی با اشاره به غربال معتادان متجاهر پس از دستگیری، عنوان کرد: سازمان های متولی در حوزه ی اعتیاد در بسیاری از مواقع از حضور در مرکز غربال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار معتاد متجاهر رانده شده در تهران زندگی می کنند

13 هزار معتاد متجاهر رانده شده در تهران زندگی می کنند