مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1396 ساعت 13:352018-01-03اقتصادي

اقدامات و طرح های موثر استان اطلاع رسانی شود


باید اقدامات و طرح هایی که منشأ اثر در استان بوده است برای مردم اطلاع رسانی شود.

سال گذشته افراد تحت پوشش کمیته امداد 45 هزار تومان دریافت می کردند و در حال حاضر این مبلغ به 135 هزار تومان و بیش از سه برابر افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین مقیمی با اشاره به موضوعات مهمی که در استان تهران وجود دارد، گفت: در مورد رسیدگی به وضعیت آلودگی هوای تهران هر یکشنبه در استانداری جلساتی برگزار می شود و مسائل آلودگی هوای استان رصد شده و مصوبات و پیگیری ها دنبال می شود.

وی افزود: در جلسات آلودگی هوا وظایف دستگاه ها در مورد قانون هوای پاک و آیین نامه های دولت مربوط به سال های 93 و 95 بررسی می شود و اگر در گذشته این قوانین و آیین نامه ها به درستی اجرا می شد نباید امروز شاهد این میزان مشکل در آلودگی هوا بودیم.

مقیمی با اشاره به اینکه 70 درصد مشکلات مربوط به آلودگی هوا ناشی از وسایل نقلیه و سوخت ماشین های سنگین و اتومبیل های فرسوده است عنوان کرد: باید حمل و نقل ریلی توسعه یابد و به ناوگان حمل و نقل عمومی توجه شود و در بودجه سال 97 تلاش شده سهمی برای توسعه حمل و نقل عمومی و ریلی اختصاص یابد و با تحقق این اقدامات و همکاری سازمان محیط زیست و سازمان صنعت معدن و تجارت بخش زیادی از مشکل آلودگی هوای استان تهران مرتفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات و طرح های موثر استان اطلاع رسانی شود

اقدامات و طرح های موثر استان اطلاع رسانی شود