مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1396 ساعت 14:102018-01-03سياسي

150 نفر از عوامل اغتشاشات گرگان دستگیر شدند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با حضور به موقع نیروهای امنیتی و بنا به خواست مردم، با بازداشت حدود 150 نفر از عوامل اغتشاشات گرگان، - آرامش به این شهر بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر طهماسبی اظهار کرد: در چند روز اخیر دشمنان با پول های خود و با استفاده از شبکه های اجتماعی برخی ها را اجیر و از تعدادی از جوانان سوءاستفاده کردند که منجر به ناآرامی و ایجاد مزاحمت برای مردم و کسبه شد.

دبیر شورای تأمین استان با بیان این که اغتشاش گران حدود 150 نفر بودند، تصریح کرد: تنها این تعداد بودند که شعارهای ساختارشکنانه می دادند، اینها سبب نارضایتی بسیاری از مردم و کسبه خیابان ولیعصر شده بود و من بابت این ناآرامی ها شخصاً از همه مردم و کسبه این منطقه عذرخواهی می کنم، ضمن این که باید از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، سپاه و بسیج قدردانی کرد، نیروی انتظامی استان در جریان اغتشاشات اخیر خویشتن داری و صبوری کرد و نگذاشت خونی از دماغ کسی ریخته شود.

وی با اشاره به شکایت شهروندان از ناآرامی های به وجود آمده، افزود: دادستان مرکز استان اعلام کرد که بسیاری از کسبه، پزشکان و شهروندان از آشوب گران شکایت کردند که قطعاً به آن رسیدگی خواهد شد و برخورد قانونی با برهم زنندگان نظم عمومی صورت خواهد گرفت، ضمن این که از بین 150 نفر بازداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 نفر از عوامل اغتشاشات گرگان دستگیر شدند

150 نفر از عوامل اغتشاشات گرگان دستگیر شدند