مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1396 ساعت 15:052018-01-04بين الملل

نتیجه شهادت رضا ضراب در دادگاه نیویورک


هیئت منصفه پرونده معاون سابق هالک بانک ترکیه در نیویورک، وی را در 5 مورد شامل دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران مجرم و در یک مورد نیز بی گناه اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از آناتولی، هیئت منصفه پرونده محمد هاکان آتیلا معاون سابق هالک بانک ترکیه در آمریکا، وی را در 5 مورد مجرم و در یک مورد بی گناه اعلام کرد.

بر اساس اعلام رأی این هیئت در نیویورک واقع در آمریکا، آتیلا متهم به ارتکاب جرایم دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران ، مشارکت در فریب دادن آمریکا ، فریب دادن بانک های آمریکا ، مشارکت در فریب دادن بانک های آمریکا و مشارکت در پولشویی است.

وی همچنین در جرم پولشویی بی گناه شناخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، قرار است رأی نهایی در خصوص تصمیم هیئت منصفه درباره پرونده محمد هاکان آتیلا 11 آوریل سال جاری میلادی در جلسه ای از سوی قاضی پرونده صادر شود.

لازم به ذکر است، آمریکا مقامات هالک بانک ترکیه را با طرح اتهام ادعایی کمک به ایران در دور زدن تحریم های ضالمانه آمریکا متهم کرده اند.

در همین رابطه، عبدالحمید گل وزیر دادگستری ترکیه چندی پیش اعلام کرد که به همتای آمریکایی خود خواهد گفت که دادگاه نیویورک درباره هالک بانک غیرقانونی است و باید پایان یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه شهادت رضا ضراب در دادگاه نیویورک

نتیجه شهادت رضا ضراب در دادگاه نیویورک