مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1396 ساعت 17:352018-01-04سياسي

85 هزار نفر آسیب دیده مواد مخدر استان کرمان در چرخه درمان


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمان گفت: 85 هزار نفر آسیب دیده مواد مخدر در استان کرمان در چرخه درمان داریم و هزینه های آن ها را می پردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین چناریان عصر امروز 13 دی ماه در نشست با مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: مواد مخدر اثرات متعددی در حوزه های مختلف جامعه دارد و باعث آسیب های اجتماعی می شود.

وی از لزوم پرداختن به بحث آسیب های اجتماعی سخن به میان آورد و بیان کرد: خواسته یا ناخواسته 60 درصد از مواد مخدر کشور از استان کرمان عبور می کند و این موضوع به ناچار تبعاتی را برای استان ما خواهد داشت.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمان به اثرات اجتماعی و اقتصادی ناشی از مواد مخدر اشاره کرد و افزود: استان کرمان در سال 91 در نرخ شیوع شناسی اعتیاد در کشور رتبه اول را داشت اما با اقدامات صورت گرفته در حوزه پیشگیری و مقابله در آخرین پژوهش به عمل آمده رتبه چهارم را داریم.

وی ادامه داد: شیوع نرخ اعتیاد در جمعیت دانش آموزی، زنان و کار و صنعت، نگران کننده است، بنابراین برنامه جامع پیشگیری و جلوگیری از توسعه آسیب ها را باید داشته باشیم.

چناریان خاطرنشان کرد: 6 درصد جامعه ما آسیب دیده هستند و مهم ترین هدف و اولویت در مبارزه با مواد مخدر این است که روی جمعیت سالم و در معرض آسیب برنامه ریزی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 هزار نفر آسیب دیده مواد مخدر استان کرمان در چرخه درمان

85 هزار نفر آسیب دیده مواد مخدر استان کرمان در چرخه درمان