مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1396 ساعت 00:552018-01-04ورزشي

قهرمانی زودهنگام مس سونگون با سرکوب گیتی پسند


تیم مس سونگون بعد از چهار فصل حضور در سطح اول فوتسال ایران موفق شد در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، دیدارهای هفته بیست و پنجم و پایانی لیگ برتر امروز با انجام هفت مسابقه پیگیری شد که در حساس ترین آنها تیم های گیتی پسند و مس سونگون ورزقان از ساعت 16 در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند که با توجه به شرایط جدول، حتی تساوی هم می توانست مسی ها را به قهرمانی برساند.

در حالی که گیتی پسند تا دقایق پایانی از حریفش پیش بود اما در نهایت شاگردان حمید بی غم توانستند دست به کار بزرگی بزنند و با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی دست پیدا کنند و 62 امتیازی شوند تا حتی با وجود پیروزی 7 بر 6 تاسیسات دریایی مقابل پارسیان شهر قدس و حفظ فاصله 6 امتیازی با شاگردان شمسایی، قهرمان فصل 96 لیگ برتر شوند.

علیرضا عسگری(2 بار)، فرهاد فخیم، بلو و سعید تقی زاده گلزنان مس سونگون مقابل گیتی پسند بودند و احمد اسماعیل پور(2 بار)، علی اصغر حسن زاده و مسعود دانشور برای تیم حسین شمس گلزنی کردند.

تاسیسات دریایی نیز که همانند مس سونگون تا لحظات پایانی از حریفش عقب بود در نهایت به پیروزی 7 بر 6 مقابل پارسیان شهر قدس رسید تا با توجه به شکست گیتی پسند و 5 امتیاز بیشتر بودن نسبت به این تیم اصفهانی در فاصله یک هفته به پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی زودهنگام مس سونگون با سرکوب گیتی پسند

قهرمانی زودهنگام مس سونگون با سرکوب گیتی پسند