مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1396 ساعت 18:112018-01-05سياسي

لزوم توجه به مطالبات قانونی مردم/ گذشتن از 22 بحران بزرگ با اقتدار رهبری


امام جمعه موقت شیراز با اشاره به جدا بودن آشوبگری از اعتراض های منطقی، گفت: باید به مطالبات منطقی و قانونی مردم توجه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شیراز، حجت الاسلام محمدحسن مرادی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه راه آشوبگران و فتنه گران از مردم جداست، اظهار کرد: مسؤولان کشور باید پاسخگوی مطالبات قانونی و منطقی مردم باشند.

وی با اشاره به ضربه فتنه گران به مملکت، خاطرنشان کرد: آشوبگران از فرصت سوءاستفاده کرده و با مردمی که مشکلات مالی داشته و یا اعتراضی به وضعیت اقتصادی داشتند، یکی شدند که مردم نیز به محض این کار، راه خود را از ایشان جدا کردند.

امام جمعه موقت شیراز افزود: امروز 3 میلیون و 200 هزار بیکار در کشور داریم که یک میلیون و 800 هزار نفر آنان جوانان تحصیل کرده هستند و باید فکری برای اشتغال این عده کرد.

مرادی در بخشی دیگری از سخنان خود به حمایت آمریکا از آشوبگران اشاره کرد و اظهار داشت: ترامپ برای حمایت از اغتشاش گران درخواست جلسه اضطراری از شورای امنیت کرده است اما نمی داند که سربازان گمنام امام زمان (عج) تمام توطئه ها را خنثی خواهند کرد.

وی خطاب به فتنه گران و منافقان بیان کرد: ارتش، سپاه و بسیج در 8 سال دفاع مقدس برای پس گرفتن هر کیلومترمربع از مملکت صدها شهید و جانباز و آزاده تقدیم کردند و مردم این رشادت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به مطالبات قانونی مردم/ گذشتن از 22 بحران بزرگ با اقتدار رهبری

لزوم توجه به مطالبات قانونی مردم/ گذشتن از 22 بحران بزرگ با اقتدار رهبری