مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1396 ساعت 09:252018-01-06ورزشي

افتتاح سالن 6 هزار نفری سنندج در سال آینده


استاندار کردستان از بهره برداری سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج در شهریور سال 97 خبر داد.

- بهمن مرادنیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سالن 6 هزار نفری سنندج یکی از پروژه های مهم این شهر است که سالها پیش ساخت آن آغاز شده ولی متاسفانه هنوز این مجموعه به بهره برداری نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه 6 هزار نفری 22 گولان سنندج از پروژه های مهم استانی است، عنوان کرد: در جهت اتمام و تکمیل این پروژه، پیگیری های لازم را انجام داده ایم و دیداری با وزیر ورزش نیز داشته ایم.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه برای اتمام این پروژه 20 میلیارد تومان اعتبار لازم است، افزود: این مبلغ قرار است که از طریق خود وزارت خانه تامین شود و از سوی استانداری کردستاننیز برای روند ساخت هرچه سریعتر این پروژه قول داده ایم مبلغ 10 میلیارد تومان اعتبار کمک کنیم.

مرادنیا خاطرنشان کرد: با توجه به وعده هایی که پیمانکار و وزارت ورزش داده اند قرار است این پروژه در شهریور ماه سال 97 به بهره برداری برسد و شاهد یک سالن زیبای ورزشی در این دیار باشیم و بتوانیم از این طریق میزبان مسابقات ملی و بین المللی باشیم.

وی در ادامه با بیان این مهم که تا به حال 6 میلیارد عوارض شهرداری این پروژه توسط استانداری پرداخت شده است، ذکر کرد: ورزش کردستان این پتانسیلرا دارد که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سالن 6 هزار نفری سنندج در سال آینده

افتتاح سالن 6 هزار نفری سنندج در سال آینده