مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1396 ساعت 12:012018-01-06فرهنگي

عدم ساختاربندی تئاتر خیابانی کشور/ دستگاه های اجرایی به تئاتر خیابانی بها دهند


مسوول انجمن هنرهای نمایشی استان فارس بزرگ ترین مشکل تئاتر خیابانی را نداشتن نظام ساختارمند دانست و گفت: در صورت داشتن چنین ساختاری مانند نمایش صحنه ای و تبلیغات و بودجه مناسب، - می توان وضع بهتری را شاهد بود.

حمید وامق امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز با بیان اینکه حضور داشتن یا نداشتن تئاتر خیابانی در جشنواره تئاتر فجر به مسوولان و تفکرات آنان برمی گردد، اظهار داشت: جشنواره های بین المللی تئاتر خیابانی کشور پتانسیل لازم برای اشاعه این هنر را دارند و اگر استان ها بتوانند زیرمجموعه این جشنواره ها شده و با فعال کردن کمیته ها، تولیداتی باهدف اجرا داشته باشند با تبادل فکر با هنرمندان دیگر، می توان به آینده کار امیدوارانه تر نگاه کرد.

وی افزود: اعتقاد دارم که حضور در جشنواره فجر مفید است؛ زیرا بیشتر بلیت های جشنواره را هنرمندان این عرصه تهیه می کنند و در صورت حضور تئاتر خیابانی در این رویداد، تئاتر در بین مردم تهران در زمان برگزاری آن فراگیر می شود.

لزوم تجدیدنظر در سیاست گذاری های جشنواره های تئاتر استانی وامق گفت: در کنار جشنواره های مطرح کشوری تئاتر خیابانی؛ می توان در جشنواره های تئاتر استان ها و با سیاست گذاری؛ به تئاتر خیابانی، برنامه های جنبی و برنامه های آموزشی پرداخت که در جشنواره امسال تئاتر استانی فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ساختاربندی تئاتر خیابانی کشور/ دستگاه های اجرایی به تئاتر خیابانی بها دهند

عدم ساختاربندی تئاتر خیابانی کشور/ دستگاه های اجرایی به تئاتر خیابانی بها دهند