مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1396 ساعت 14:202018-01-06سياسي

صیانت از کشور و ولایت فقیه خط قرمز دستگاه قضایی در برخورد با اغتشاشگران


معاون رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم با اشاره به بروز برخی از التهابات موجود در جامعه گفت: دغدغه معیشت و اصلاح رویه های اقتصادی در جامعه یک ضرورت انکار ناپذیر می باشد و نمی توان چشم بر این واقعیت بست که بخش بزرگی .

- معاون رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم با اشاره به بروز برخی از التهابات موجود در جامعه گفت: دغدغه معیشت و اصلاح رویه های اقتصادی در جامعه یک ضرورت انکار ناپذیر می باشد و نمی توان چشم بر این واقعیت بست که بخش بزرگی از دهک های جامعه زیر خط فقر بسر می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی حمیدیان با تاکید بر قانون گرایی و حفظ انتظام اجتماعی گفت: خوشبختانه قانون مترقی اساسی جمهوری اسلامی ایران تمامی ظرفیت های قانونی را در راستای انعکاس مطالبات گروه های اجتماعی تبیین نموده و اصل 27 قانون اساسی، حق اعتراض را مشروط به عدم مغایرت با مبانی اسلام به رسمیت می شناسد.

وی افزود: اما آنچه تأمل برانگیز است اقدامات مشابه با رویه کمابیش واحد در برخی از شهرهای کشور می باشد که به خوبی می توان خط گیری گروه های معدود اغتشاشگر از آن سوی مرزهای کشور را در اقدامات ایشان رهگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از کشور و ولایت فقیه خط قرمز دستگاه قضایی در برخورد با اغتشاشگران

صیانت از کشور و ولایت فقیه خط قرمز دستگاه قضایی در برخورد با اغتشاشگران