مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1396 ساعت 17:052018-01-06حوادث

پذیرش 105 زن خشونت دیده در خانه امن بهزیستی یزد


" مدیر کل بهزیستی استان یزد از پذیرش 105 زن و دختر خشونت دیده طی 6 ماهه اول سال جاری در خانه امن بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جلیل عفتی گفت: سال گذشته 225 نفر و در سال جاری حدود 105 نفر از زنان و دختران خشونت دیده در این مرکز پذیرش شده اند.

وی در خصوص خانه های امن ایجاد شده در استان، گفت: این خانه ها به منظور ایجاد محیطی امن برای زنان و دختران در معرض خشونت فراهم شده و هدف، فراهم کردن شرایط بازگشت امن به خانواده از طریق ارائه خدمات روانشناختی، مددکاری و حقوقی هست.

عفتی در ادامه تامین محل امن جهت زنان و دختران خشونت دیده و فرزندان آنها، مداخله در وضعیت فرد خشونت دیده به منظور ارتقا توانمندی و پیشگیری، شناسایی آسیب های مرتبط با زنان و دختران، اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی در رابطه با زنان و ارائه راهکارها از دیگر اهداف راه اندازی خانه امن توسط بهزیستی دانست.

مدیر کل بهزیستی استان همچنین خبر از راه اندازی خانه سلامت دختران داد و گفت: هدف کلی این مرکز جلوگیری از ابتلاء دختران در معرض آسیب به آسیب های اجتماعی است.

به گفته این مسئول، حمایت و نگهداری از دختران در معرض آسیب اجتماعی نیازمند حمایت اجتماعی، فراهم کردن زمینه های تحصیل، اشتغال، خودکفایی و استقلال این افراد، شناخت استعدادها و توانمندی های دختران در معرض آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 105 زن خشونت دیده در خانه امن بهزیستی یزد

پذیرش 105 زن خشونت دیده در خانه امن بهزیستی یزد