مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1396 ساعت 04:252018-01-07فرهنگي

سهم معوقه سینماداران کی پرداخت می شود؟


با نامه ای که به دبیر جشنواره سینمایی فجر زده شد، قرار است سهم معوقه سینمادارن از جشنواره فجر سال قبل تا پیش از شروع سی و ششمین جشنواره فجر پرداخت شود.

- رییس انجمن سینماداران بیان کرد: با نامه ای که به دبیر جشنواره سینمایی فجر زده شد، قرار است سهم معوقه سینمادارن از جشنواره فجر سال قبل تا پیش از شروع سی و ششمین جشنواره فجر پرداخت شود.

محمدقاصد اشرفی _ رییس انجمن سینماداران _ در گفت وگو با ایسنا درباره سهم پرداخت نشده بعضی از سالن های سینما از جشنواره فجر سال قبل اظهار کرد: هنوز سهم تعدادی از سینماها از جشنواره فجر سال های قبل پرداخت نشده است.

قرار شد ما نامه ای به دبیر جشنواره فجر بزنیم که این کار از طرف انجمن سینماداران و کسانی که سهم شان پرداخت نشده است انجام شد و به ما قول داده اند تا قبل از شروع جشنواره فجر سی و ششم این سهم معوقه پرداخت شود.

او همچنین گفت: سهم تهیه کنندگان فیلم از طرف وزارت ارشاد پرداخت می شود ولی سینماداران به صورت مستقیم با جشنواره طرف هستند.

ما سهم اکران سانس های فوق العاده مان را به دلیل اینکه بلیت در سینما فروخته می شود دریافت کردیم اما بلیت هایی که از طریق جشنواره و به صورت اینترنتی فروخته می شوند، هنوز پرداخت نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم معوقه سینماداران کی پرداخت می شود؟

سهم معوقه سینماداران کی پرداخت می شود؟