مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1396 ساعت 11:002018-01-07اقتصادي

مردم و طلافروشان مراقب سکه های تقلبی باشند


رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: در بازار اهواز مواردی در خصوص فروش سکه تقلبی یا با عیار پایین تر در بسته بندی های وکیوم شده، وجود داشته و همچنان نیز ممکن است شاهد این مساله باشیم رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: - در بازار اهواز مواردی در خصوص فروش سکه تقلبی یا با عیار پایین تر در بسته بندی های وکیوم شده، وجود داشته و همچنان نیز ممکن است شاهد این مساله باشیم زیرا کسانی که کار غیرقانونی می کنند همیشه به دنبال کار خلاف هستند و مردم و طلافروشان باید مراقب این مساله باشند.

عبدالرحمان ذهبی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که در همه جای دنیا شخص متخلف و کلاهبردار وجود دارد و ایران نیز از این مساله مستثنی نیست، اظهار کرد: برخی ها در بسته بندی سکه ها به جای آنکه از سکه طلای واقعی استفاده کنند، سکه طلای تقلبی یا با عیار پایین در آن بسته وکیوم شده قرار می دهند.

وی افزود: تخلفاتی در زمینه فروش سکه تقلبی در بازار انجام می شود و عده ای سودجو، نسبت به چنین کارهایی اقدام و با فروش سکه های تقلبی در بسته های وکیوم شده، اقدام به کلاهبرداری می کنند.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز تصریح کرد: در بازار طلافروشان اهواز نیز این مساله را شاهد بوده و هستیم و زمانی که موضوع را پیگیری می کنیم، شخصی که سکه از او خریده شده، بی هویت است و طلا فروش سکه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و طلافروشان مراقب سکه های تقلبی باشند

مردم و طلافروشان مراقب سکه های تقلبی باشند