مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1396 ساعت 10:212018-01-08فرهنگي

پوران درخشنده: راه و رسم عشق ورزی را بلد نیستیم


متاسفانه در بیشتر خانواده های ما،پدر و مادرها شبیه خواهر و برادر با هم رفتار می کنند؛ به همین دلیل فرزندان الگوی مناسبی برای چگونه مهرورزی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، از معدود فیلمسازانی است که از همان ابتدای ورودش به دنیای سینما دغدغه های مشخصی داشت و در همه این سال ها تلاش کرده در فیلم هایش بحران هایی که خانواده های هر دوره و زمانه را تهدید می کند به نمایش بگذارد.

پوران درخشنده، آدم روزگار خودش است و به عنوان یک هنرمند، اتفاقات پیرامونش را زودتر از بقیه مردم متوجه می شود و نسبت به آنها هشدار می دهد.

این زنگ خطرها را می توان از پرنده کوچک خوشبختی و هیس دخترها فریاد نمی زنند تا زیر سقف دودی دید.

درخشنده بعد از اکران فیلم زیر سقف دودی در ایران، با این فیلم به اروپا و آمریکا رفت و با مردم کشورهای این قاره ها در تماشای آن سهیم شد.

استقبال از زیر سقف دودی در خارج از ایران خوب بود.

با درخشنده هم صحبت شدیم تا برایمان از تجربیاتش در این سفر بگوید و این که چه اشتراکاتی بین خانواده های ایرانی، اروپایی و آمریکایی وجود دارد که داستان زیر سقف دودی را دیدنی کرده است.

زیر سقف دودی درباره خانواده های ایرانی است و با مختصات کشور ما ساخته شده، اما مردم کشورهای دیگر هم از آن استقبال خوبی کردند، چه عواملی باعث این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوران درخشنده: راه و رسم عشق ورزی را بلد نیستیم

پوران درخشنده: راه و رسم عشق ورزی را بلد نیستیم