مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1396 ساعت 11:452018-01-08دانش

پیشنهاد عجیب دانشگاه آزاد به مخترع ایرانی


«این مخترع با وجودی که اختراعش کمتر از زمان نرمال به ثبت اختراعات آمریکا نیز رسیده، با بی توجهی پژوهشگاه صنعت نفت ایران مواجه می شود و از طرف دیگر، - این مخترع با وجودی که اختراعش کمتر از زمان نرمال به ثبت اختراعات آمریکا نیز رسیده، با بی توجهی پژوهشگاه صنعت نفت ایران مواجه می شود و از طرف دیگر، دانشگاه آزاد اسلامی در حالی که به اهمیت این اختراع پی می برد، به دنبال ثبت مالکیت بخشی از این اختراع به نام دانشگاه آزاد می افتد تا در صورت موفقیت و بهره گیری از این پروژه، احتمالا از عواید آتی آن بهره مند شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: در اینجا بنا داریم با توجه به اتفاق رخ داده، نگاهی به اثرات محیط زیستی حوادثی از این دست بپردازیم؛ راهکارهایی که گاهی از سوی مخترعانی مطرح می شود که چندان مورد اقبال مراجع دولتی یا علمی در کشور قرار نمی گیرند.

محمد قدیانی، مخترع جوانی است که پیش از یک سال پیش، دستگاهی با نام جداکننده (دکانتور) اتوماتیک سیالات شیمیایی چندفازی را به ثبت رساند.

این مخترع با وجودی که اختراعش کمتر از زمان نرمال به ثبت اختراعات آمریکا نیز رسیده، با بی توجهی پژوهشگاه صنعت نفت ایران مواجه می شود و از طرف دیگر، دانشگاه آزاد اسلامی در حالی که به اهمیت این اختراع پی می برد، به دنبال ثبت مالکیت بخشی از این اختراع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد عجیب دانشگاه آزاد به مخترع ایرانی

پیشنهاد عجیب دانشگاه آزاد به مخترع ایرانی