مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1396 ساعت 14:302018-01-08بين الملل

فایننشال تایمز: کردهای سوریه از طریق زنان به دنبال گسترش سیطره خود هستند


روزنامه فایننشال تایمز گزارشی را با عنوان «نیروهای سوریه دموکراتیک ایده جایگاه بخشیدن به زنان را ترویج می کنند تا سیطره خود بر مناطق جدید را تحکیم بخشند»، - روزنامه فایننشال تایمز گزارشی را با عنوان نیروهای سوریه دموکراتیک ایده جایگاه بخشیدن به زنان را ترویج می کنند تا سیطره خود بر مناطق جدید را تحکیم بخشند ، منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه در این گزارش نوشت، روی دیوارهای مرکز "إستار آکادمیک زنان" در شمال شرق سوریه عکس هایی از زنان جنگجوی کرد دیده می شود.

این مرکز با ماهیت اندیشه چپ گرا و ایدئولوژی زنانه شناخته می شود که نیروهای سوریه دموکرات که مورد حمایت ایالات متحده آمریکا هستند، این ایده را ترویج می دهند.

فایننشال تایمز با اعلام اینکه عکس عبدالله اوجالان، فرمانده محبوس حزب کاگران کردستان روی دیوارهای این مرکز نقش بسته است، نوشت: حزب کارگران کردستان طی چندین سال تلاش کرد تا فلسفه و اندیشه اوجالان را میان جوامع کرد در خاورمیانه ترویج دهد اما این سازمان دوست (نیروهای سوریه دموکرات) این فرصت را در اختیار حزب کارگران کردستان برای اجرایی کردن این اندیشه گذاشت که این امر به دور از مقرهای معمول حزب کارگران کردستان در کوه ها و به کمک پشتیبانی هوایی نیروهای آمریکایی از نیروهای سوریه دموکرات صورت می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایننشال تایمز: کردهای سوریه از طریق زنان به دنبال گسترش سیطره خود هستند

فایننشال تایمز: کردهای سوریه از طریق زنان به دنبال گسترش سیطره خود هستند