مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1396 ساعت 14:302018-01-08سياسي

تصمیمات آتی ساف تکلیف روابط فلسطین و اسراییل را مشخص می کند


عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) اعلام کرد، شورای مرکزی این سازمان اواسط ماه جاری میلادی تصمیمات قاطعی اتخاذ خواهد کرد که تشکیلات خودگردان را وارد مرحله جدیدی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، احمد مجدلانی، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) گفت، شورای مرکزی این سازمان در رابطه با روابط اسراییل و تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیمات قاطعی خواهد گرفت.

مجدلانی گفت، بارزترین موارد دستورکار این شورا در نشست خود در اواسط ماه میلادی جاری بدین شرح است؛ فلسطین به همه روابط قراردادی خود با اسراییل پایان می دهد، دولت کنونی اسراییل دیگر شریک روند صلح نیست، آمریکا شایسته نظارت بر روند صلح نبوده و فلسطین به دنبال واسطه بین المللی جدیدی است، ماهیت و وظیفه ملی کنونی تشکیلات خودگردان تغییر یافته و از قدرت انتقالی به کشوری تحت اشغال تبدیل می شود که هدف از این تصمیم توانا ساختن تشکیلات خودگردان برای پرداختن به حاکمیت اراضی سرزمین اشغالی است.

تصمیم دیگر این است که مسأله به رسمیت شناخته شدن متقابل میان اسراییل و فلسطین لغو شود.

وی تصریح کرد، در پی تصمیمات مقرر اقدامات قانونی، سیاسی و دیپلماسی نیز صورت خواهد گرفت و سلسله اقداماتی نیز وجود دارد که به صورت عملی اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات آتی ساف تکلیف روابط فلسطین و اسراییل را مشخص می کند

تصمیمات آتی ساف تکلیف روابط فلسطین و اسراییل را مشخص می کند